dijous, 19 de novembre del 2009

Nosaltres i els agermanats


Ahir vaig assistir-hi a un acte insòlit de tres persones insòlites en un espai insòlit. Vaja vull dir que no és habitual trobar-te aquesta combinació. El còctel estava format per: Perejaume, Enric Casasses, Pascal Comelade. L'espai era el nou auditori de Santa Coloma de Gramenet, Can Roig i Torres. I no es tractava d'una presentació de llibre, ni d'un concert, o sí, o tot alhora. Vam seure el meu fill, la meva parella i jo i ens vam deixar transportar per la proposta d'aquest trio i els seus acompanyant dos músics més que eren tan insòlits com els esmentats. El desplegament dels instruments ens va captivar, la posada en escena i la química del conjunt va ser magnífica creant una atmosfera alquímica on tot era possible, com si es tractés de les golfes de la caseta dels iaios.
Molt entranyable i d'una estètica escènica molt bella i delicada on brilla l'enginy de la paraula, de la música i de la imatge. El meu fill va sortir ben content i jo i la meva parella satisfets què la nostra ciutat esdevingui culturalment notícia.
El llibre és una delícia de bibliòfil, un objecte bell fet amb bon gust i amb la qualitat d'aquests insòlits artistes de la música, de l'art i de la paraula. Us adjunto l'enllaç per si pot ser del vostre interès.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada